maanantai 26. elokuuta 2013

Leo kiitää kisoissa

Eilinen päivä meni tiukasti agilityn parissa. Ensin menin talkoileen meidän omiin kisoihin, olin talkoissa aamu kasista iltapäivä kahteen ja sitten alko oma kisaaminen. Koirat hain kotoo sillä en viittiny makuuttaa niitä koko päivää autossa, saivat nukkua kotona. 
Leo on ilmeisesti terästyny kun oon sen verran enemmän tehny Tripin kanssa töitä tokossa ym että haluaa tehdä mun kans täysillä kun siihen on tilaisuus. 

Tuomarina Harri Huittinen mutta ekalla oli tuomariharjottelija Jari Suomalainen. Eka rata oli hyppäri ja hitsi Leo kulki lujaa! Se oli mulle täys ylläri radalla, se oli kokoajan kuulolla vaikka meni kovaa. Saatiin nolla ja etenemä oli 4,05 m/s ja sijoitus 8.



Toka rata oli agirata ja tässä onnistuminen tarkottais että tupla olis taskussa. Sitä ei pitäny liikaa miettiä vaan tehdä rata täysillä. Radalla tuli yks aika pitkä kurvi muuten oli kivaa menoo. No nollalla sieltä maaliin tultiin ja etenemä oli vielä kovempi kuin hyppärillä. Se oli 4,11 m/s ja sijoitus 3.! Serti meni voittajalle joten ei oltu lähelläkään, mutta voittaja sen ansaitsi. 


Vikana oli vielä yks agirata mutta meidän nolla kaatu puomin alastuloon mikä oli este nro 2.  Olin kuitenkin enemmän kuin tyytyväinen koiraan sillä kulki paljon paremmin kuin olisin osannu ajatella. Nyt meillä on kasassa ens kesän SM-kisoihin nollia 6/7 joten yks aginolla vielä niin ne on kasassa ellei tuu muutoksia sääntöihin. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti