tiistai 20. maaliskuuta 2012

Meillä asuu Houdini

Eilen oli ensimmäinen työpäivä mun pitkän sairasloman jälkeen. Pojat ei oo mun saikun aikana ollu työpäivän pitusta aikaa keskenään, mutta nyt taas arki iski. 
Eilen Trip oli häkissään tehnyt pisut sinne ja irrottanu vesikuppinsa häkin seinästä, sillä on siis sellainen häkkikuppi joka on narulla sidottu häkkiin kiinni. Pentunen oli avannu mun tekemän naruviritelmän nätisti rikkomatta narua ja kaatanu vesikupin häkkiin. Sitten siinä vesi/pissa systeemissä se oli tepastellu ja pyöritelly alusena olleen viltin sinne sekaan sekä puruluun... Olipa sitten siivoomista kun tulin kotiin ja viltti yms meni roskiin.

Tänään sitten jätin Tirpin niin että sillä oli käytössä häkki ja aidattu alue häkin edessä. En oo osannu kuvitella että bc voi olla niin fiksu, että osaa irrottaa mun solmiman narun aidan toisesta päästä ja livahtaa aitauksestaan ulos. Eli kun tulin töistä mua oli ovella vastassa kaksi koiraa normaalin yhden sijaan, Leohan on vapaana asunnossa työpäivän ajan. Mutta se mikä oli positiivista niin vaikka penturuokasäkki on lattialla keittiössä siihen ei oltu koskettu eikä oltu tehty mitään tuhoja. Yhdet pissat oli lattialla ja niitäkään en ensin meinannu löytää mutta sitten tuotoksen tekijä eli Trip paljasti ite oman pissapaikkansa.
Mutta nyt siis tarvii ruveta miettiin järeempiä aidan sitomisia, sillä ihan tavalliset viritelmät ei Trippiä pitele =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti