torstai 27. kesäkuuta 2013

Aksaa ja aksaa

Keskiviikkona mentiin iltakisoihin Luopioisiin ja kisaajana oli Trip. Tuomarina oli meidän "oma" Wyffe eli Johanna Wurtrich. 
Ekana oli agirata ja rata oli kiva ja selkee. Haastetta toi muuri jossa sivupalikat oli melkein yhtä matalat kuin maksien korkeus mutta hyvin Trip sen hyppäs. Tyhmä minä en taas ajatellu miten herkkä Trip on mun rytminmuutoksille ja sain keppejä edeltävän hypyn alas pienellä hidastuksella. Toinenkin rima tuli tommosella jarrulla ja sitten vielä löysäilin vikalle niin siitä ohi. Tulos kaiken jälkeen oli 15 ja aika -9,90. 

Sitten oli vielä hyppäri johon päätin keskittyä. Kaarevan hyppysuoran päässä oli putki johon taas idiootti tein pienen jarrun ja koira otti takajalalla riman alas. Hyvin kesti kepeille takaaleikkauksen! Sitten maalihypyllä hiukan himmasin ja takajalat otti riman alas eli tulos 15. Aika oli huikee -14,56 ja etenemä kova 5,15, joten kyllä tästä koirasta vauhtia lähtee!

Tänään Harrin reeneissä tuli taas todistettua Teron kanssa huomattu totuus että mun suu suppuun niin koira lukee ite rataa!
Oman rytmityksen kanssa oli ongelmia hiukan ahtaassa välistävedossa. Harri omaa kyllä lehmänhermot mun kanssa kun vääntää rautalangasta mulle ohjauksia, kiitos siitä! Sitten kun Harri sai mut tekeen rytmityksen kuten kuuluu rimat pysy ylhäällä ja koiraa oli helppo ohjata. Miten sitä fiksummat sanoo että "keep it simple" joten ei huidota ja rynnitä vaan annetaan koiralle oikeet ohjeet ja tilaa suorittaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti