keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

Juhannusta ja muuta menoo

Pääsin tässä 19.6 kokeileen kisaamista agiliidossa italianvinttikoira Petterin kanssa sillä omistaja Nina oli estynyt työkiireiden takia. Koulutan Ninaa ja Petteriä ja ite oon reenannu Petterin kanssa joskus talvella, mutta lahjattomat reenaa vai kuinka? Meillä meni varsin hyvin tulos oli 5vp, vaikka pitkästä aikaa kisasin kakkosluokassa. Kunhan saan linkin videoon laitan sen tänne.

Juhannus meni Aitoon maalaismaisemissa eli mun vanhemmilla. Sielä Trip pääsi ekaa kertaa leikkiin mun siskon cavalierin kanssa. Sillä Danilta murtu jalka ennen pääsiäistä ja vasta nyt pääsee liikkuun vapaasti, toipuminen on kestäny tosi pitkään. Pojilla oli ihan omaa kivaa...



Trip pääsi myös näkeen ensimmäistä kertaa lehmiä ja ne oli varsin jänniä, ensin nähtiin sarvellisia malleja ja sitten myöhemmin samana päivänä päästiin näkeen nupoja. Trippiä ensin vähän jännitti noin isot eläimet vaikka katteltiin niitä penkan päältä, mutta nopeesti rauhottu ja laitto maate ja katteli rauhassa lehmiä. Käytiin vielä toisenakin päivänä lehmiä kurkistamassa, nyt niiden haju veti Trippiä puoleensa ja kaikki n. 30 lehmää tuli meitä tarkkaileen ja Trip otti koko homman rauhallisemmin. Leo ei noista paljoo välitä, sillä on ollu mun kanssa kun oon ollu rapsuttelemassa samoja lehmiä.
Juhannus tais olla aika rankka, sillä tältä meillä näytti kun päästiin kotiin



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti