tiistai 14. tammikuuta 2014

Kolmosten korkkaus

Lauantaina oli Tamskin kisat Lempäälässä ja meillä tuomarina oli kokopäivän Esa Muotka. 

Päivä alotettiin hyppärillä ja mua jännitti kovasti startata kolmosissa mun pienellä bc:llä :)
Hyppäri oli loistava, pari rimaa tuli alas kun olin edessä näissä kohdissa. Aika oli hyvä -7,10 kun voittajalla oli -8 ja risat. 

Seuraavana oli kaks agirataa. 
Ekalla radalla keskityin kovasti kakkosesteen ohjaukseen ja kolmosen jälkeen unohdin mihin piti mennä joten koira hyppäs nelosen väärinpäin... En voinu kun nauraa ittelleni. Esteeltä kahdeksan loppuun tehtiin kivaa rataa. 

Vikalla radalla meillä oli Tripin kans vähän erimielisyyttä yhdessä käännöksessä ja langettiin sen jälkeen putki-puomi erottelu ansaan. Eli puomin sijaan koira meni putkeen. Loppurata oli taas tosi siistiä ja uskalsin jopa jarruttaa pituudelle ja se onnistu täydellisesti!

Vaikka tulokset ei paperilla näytä kummosilta niin oon tosi tyytyväinen meidän avaukseen kolmosissa. Ja kiva huomata että teknisen osaamisen osalta ollaan ihan hyvällä tasolla. 
Ens lauantaina uusiks Janakkalassa ja sitten tulee tauko mun leikkauksen takia. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti